Monday 7 October 2013

BEKAM 22 POINT UNTUK STRESS, KELETIHAN DAN KELESUAN

BEKAM 22 POINT UNTUK STRESS, KELETIHAN DAN KELESUAN


 
Anda akan rasa seperti diurut. Badan akan rasa ringan dan segar selepas segala angin dan darah kotor dikeluarkan dari badan. Nak bekam? SAYA ADALAH PEMBEKAM SEPENUH MASA YANG MENAWARKAN KHIDMAT BEKAM KERUMAH ANDA.
 
Rawatan saya bermula seawal jam 10 pagi. Anda tak perlu bersusah payah hendak ke pusat rawatan saya. Biarlah saya datang kepada anda. Pakej rawatan saya:
a)Rm110 utk 22 cups
b)Rm60 utk 10 cups
 
Kawasan yang saya boleh pergi:
A. Sungai buloh, kuang, paya jaras,
B. Puncak alam, puncak perdana
C. Ijok, kota puteri, country homes
D. Shah alam
E. Keramat
F. Melawati
G. Puchong
H. Subang Bestari, Subang Perdana, Kg Melayu Subang
I. Ampang, kg pandan
J. Cheras
K. Sungai besi
L. Hulu klang, ukay
M. Batu caves
N. Selayang
O. Segambut
P. Damansara, kota damansara
Q. Petaling jaya
R. Subang, usj
 
appointment bekam sms NAMA-ALAMAT-TARIKH-MASA  BERBEKAM KE 017-237 8001 JEHAN

https://www.facebook.com/bekamAzZahra  |LIKE|SHARE| INSHA ALLAH BERMANFAAT PADA RAKAN2 ANDA :)

No comments:

Post a Comment